Whitepapers

KLANTVERHALEN ALS INSPIRATIE

Hieronder vind je een overzicht van een aantal verhalen van klanten van Involvit die we ter inspiratie als voorbeeld op onze website ter beschikking stellen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je hierover vragen hebt.

Laurentius zet ook online haar klant centraal

In 2018 heeft Laurentius het verzoek bij Involvit neergelegd om haar te ondersteunen bij de vernieuwing van de website en het intranet. Inmiddels heeft Laurentius beide omgevingen in gebruik genomen. Wij gingen in gesprek met Leontine Klaase (communicatieadviseur) van Laurentius over hun online doelstellingen, de realisatie van hun nieuwe website en intranet en hoe deze aansluiten op hun missie: Samen voor een thuis.

Lees hier het interview met Leontine

Thebe op weg naar optimaal digitaal klantcontact

Thuiszorgorganisatie Thebe heeft in september 2017 heeft Thebe haar nieuwe website in gebruik genomen, die gerealiseerd is door Involvit. Hiermee is de eerste stap gezet naar optimaal digitaal klantcontact. Paul Kouwenberg, webadviseur bij Thebe, vertelt ons over zijn visie op digitaal klantcontact en hoe de nieuwe website de eerste stap is in het realiseren van deze visie.

lees hier het interview met Paul Kouwenberg

Woonservice IJsselland informeert doelgroep via vernieuwde website

Onlangs heeft de woningcorporatie haar website vernieuwd en Involvit de opdracht gegeven om deze nieuwe website voor ze te realiseren. Wij gaan in gesprek met Angela Hommerson van Woonservice IJsselland over deze nieuwe website en hoe de ontwikkeling hiervan tot stand is gekomen.

lees hier het hele interview met Angela Hommerson

Fundis versterkt de online verbinding binnen haar netwerkorganisatie

In 2017 heeft Involvit op verzoek van zorgorganisatie Fundis haar intranet vernieuwd. Dit intranet is het verbindende kanaal tussen Fundis en 20 verschillende bedrijven uit de Fundis groep. Wij spraken met Diana Verkes, communicatiespecialist van Fundis, over de aanleiding, realisatie en implementatie van het nieuwe intranet.

lees hier het interview met Diana Verkes

Reclassering Nederland, verbinden en samenwerken met het Digiplein

De organisatie heeft een aantal duidelijke pijlers in de interne online strategie opgenomen; verbinden en kennisdelen. Om deze pijlers naar een werkbaar proces te vertalen heeft de organisatie een online omgeving laten ontwikkelen waar alle medewerkers hun kennis kunnen halen en brengen. Ook kunnen ze er met elkaar in verbinding komen. Deze online omgeving heeft geresulteerd in ‘Het Digiplein’.

lees hier het interview met Lotte Lever

GGz Breburg zet met nieuwe website cliënt-herstel voorop

GGZ-instelling GGz Breburg heeft halverwege haar nieuwe website in gebruik genomen. Op deze website komt hun visie over het leveren van de juiste hulp op verschillende manieren terug. Zo ligt de focus van de behandelingen niet alleen op het probleem van de cliënt, maar ook op de mogelijkheden die er zijn voor herstel. Ruben Meulman, Senior communicatieadviseur bij GGz Breburg vertelt over de online visie, de communicatiedoelstellingen en de totstandkoming van de nieuwe website.

lees hier het interview met Ruben Meulman

Het LangeLand Ziekenhuis, ook online 'beter dichtbij'

Eind 2014 kreeg Involvit de opdracht van het LangeLand Ziekenhuis om een nieuwe website te bouwen. Inmiddels is deze website live gegaan. Naast de hoofdsite van het LangeLand Ziekenhuis zijn subsites ontwikkeld voor de polikliniek in Bergschenhoek, voor de Huidkliniek en er is een speciale kindersite. Jeanette Koster, Hoofd Marketingcommunicatie vertelt hierover.

lees hier het interview met Jeanette Koster

Ziekenhuis Bernhoven - Optimaal, eigentijds, optimaal bereikbaar!

Ziekenhuis Bernhoven is een Brabants Ziekenhuis meteen duidelijke missie: ‘samen eigentijds de allerbeste zorg’. En dat Bernhoven inspeelt op de actualiteit en de huidige behoeftes op een eigentijdse wijze, komt ook duidelijk naar voren in het gesprek met Michel Pot, Projectleider inter-/intranet.

lees het interview met Michel Pot

CRM voor Stadgenoot - Het woning matchproces geoptimaliseerd

Stadgenoot, heeft onlangs een nieuw CRM systeem in gebruik genomen, dat hen faciliteert in het woning matchingsproces. Met dit systeem, dat is gerealiseerd door Involvit, wordt de match tussen beschikbare woningen en de woningzoekenden nog sneller en efficiënter gerealiseerd en worden belangstellende huurders nog beter ondersteund in hun zoektocht naar de meest geschikte woning!

Lees hier het interview met Alexander Petit

Het JBZ is waar haar patiënten zijn, dus ook digitaal

Het JBZ is ambitieus. Het webteam zit met haar digitale team zeker niet stil als het gaat om het waarmaken van deze ambities en kernwaarden. Ze zijn constant aan het kijken op welke manier het ziekenhuis nog dichter bij haar patiënten en medewerkers kan komen.

lees hier het interview met Sandra van der Vlist

Een online platform voor organisaties in de zorg met ambitie!

De zorg in Nederland verandert. Involvit levert een concept om zorginstellingen te faciliteren om deze kanteling in denken en handelen door te voeren. Eén platform van waaruit alle online communicatie, interactie en transacties met de doelgroepen in de zorg wordt beheerd en uitgevoerd. WebCit

lees hier wat WebCit te bieden heeft

Volg ons