Wegens succes nog een (3e) Webinar over kennismanagement, intranet en digital workplace

23 juni 2020

Communicatie en kennisdelen is in onze maatschappij van groot belang. Hoe zorg jij er binnen jouw organisatie voor dat alle medewerkers, leden en klanten zo zorgvuldig en snel mogelijk worden geïnformeerd en optimaal ondersteund worden bij hun dagelijkse werkzaamheden? Wij organiseren eind mei, begin juni een online kennissessie over deze thematiek en demonstreren daarin ons WebCit Intranet framework.

Als full service internetbureau met een focus op websites, intranetten en extranetten verdiept Involvit zich al jaren in deze materie en hebben wij veel ervaring opgedaan met interne communicatie omgevingen. Graag delen wij onze kennis hierover en gaan wij met onze relaties in gesprek hoe zij hier keuzes in maken.

Alles over de digital workplace en het WebCit intranet platform

Involvit organiseert samen met digital workplace company Mixit, een online kennissessie over kennismanagement en het inzetten van een intranet om te komen tot een digital workplace. Wij nemen je gezamenlijk aan de hand door de verschillende fases van ontwikkeling om te komen tot een succesvolle digitale werkplek en adoptiestrategie. Maar ook laten wij graag de deelnemers aan het woord om hun ervaringen en lessons learnt met elkaar uit te wisselen. Voor geïnteresseerden tonen we ons nieuwe WebCit Intranet concept op basis waarvan je tegen voorspelbare inspanningen en kosten de basis van een rijk uitgerust intranet kunt realiseren.

Voorlopig programma:

  • Introductie en welkom (Johan de Jong van Involvit)
  • Hoe kom je tot een effectief intranet/digital workplace? (Jean Pierre Martens van Mixit)
  • Een stevige basis met het WebCit Intranet framework (presentatie en demonstratie door Johan de Jong)
  • Wat is een succesvolle adoptiestrategie (Jean Pierre Martens)
  • Afsluiting

Wil jij jouw interne organisatie digitaliseren? Of moet de digitale omgeving op een andere wijze worden ingericht? Ben je concreet op zoek naar een online omgeving om kennis in te delen en in samen te werken?

Tijdens deze sessie, die je vanachter jouw eigen pc of tablet kan volgen, nemen wij je mee in de stappen die nodig zijn om tot een goede strategie te komen, laten wij zien welke mogelijkheden een online omgeving kan bieden, laten we best practices zien en geven wij tips hoe je met de juiste adoptiestrategie alle mensen uit te organisatie betrekt.

Wanneer?

Na twee succesvolle webinars georganiseerd te hebben zal er nog een derde sessie plaatsvinden op 23 juni om 14:00. Laat jouw interesse weten via het aanmeldformulier (vrijblijvend en ter inventarisatie). Je ontvangt vervolgens separaat een uitnodiging met de verdere details.

Via onderstaand formulier kun je je aanmelden



Deel bericht

Volg ons