Voordelen

De analyse

Wij adviseren onze opdrachtgevers altijd vanuit hun eigen missie/visie. Het is van groot belang dat alle communicatie uitingen en activiteiten in lijn worden gebracht met die missie en visie van de organisatie. In WebCit zijn nagenoeg alle functionaliteiten voorzien die invulling geven aan de wensen van de opdrachtgever. Maar vooraf gaan wij met elkaar om tafel om deze wensen te matchen met de uiteindelijke doelstelling die aansluiten op de missie en visie. Hiervoor maken wij een uitgebreide analyse.

  1. Doelgroep - Welke doelgroepen ziet de organisatie als primair voor het bereiken van de organisatiedoelstellingen?

  2. Content en functionaliteiten - Welke content en geboden functionaliteit draagt bij aan het bereiken van de organisatiedoelstellingen en past binnen de missie/visie?

  3. Kanalen - Welke kanalen passen het beste bij de te bedienen doelgroepen en maken daarmee deel uit van de communicatiemix?

  4. App of (mobiele) website - Te vaak wordt er op voorhand een keuze gemaakt tussen deze twee opties. Involvit kent de voor- en nadelen van beide.

  5. Apparatuur - Tegenwoordig is er een veelheid aan apparatuur beschikbaar voor het tonen van informatie en het aangaan van interactie. Welke worden primair door de doelgroepen gebruikt?

 

Uit bovenstaande analyse volgt de strategie waarmee de visie en missie worden ondersteund.

Deel bericht

Volg ons