Direct naar inhoud
Involvit

Artificial Intelligence

AI is al bijna niet meer weg te denken in de automatiseringswereld. Toch komen AI toepassingen die toepasbaar zijn in kennisintensieve CMS oplossingen nog niet zo veel voor. Dat is precies wel waar wij AI voor onze klanten positioneren zodat deze technologie optimaal ingezet wordt ter versterking van de dienstverlening die onze klanten aan hun gebruikers bieden.

De snelle ontwikkeling op het gebied van Artificial Intelligence (AI) ziet iedereen om zich heen. Maar wat hebben wij daar binnen het domein van dienstverlenende organisaties en Content Management aan? In het afgelopen jaar heeft Involvit de AI-agenda voor onze doelgroep vormgegeven. We hebben producten ontwikkeld in drie richtingen:

  1. Gebruiksvriendelijke chatbots die op basis van complexe gestructureerde en ongestructureerde contentbronnen (zowel van binnen als van buiten de organisatie) een gesprek met de gebruiker kunnen voeren.
  2. De vervanging van de traditionele zoekmachine binnen Umbraco door een AI-zoekmachine: Deze begrijpt veel beter de context van een vraag of, kan daar door het stellen van een enkele vraag, achterkomen. Het antwoord is in veel gevallen verrassend compleet en geeft daarnaast nuttige aanvullende informatie. Het bespaart de gebruiker het doorbladeren van pagina’s met zoekresultaten, op zoek naar de juiste pagina.
  3. Redactie-ondersteuning: binnen de redactie-omgeving in Umbraco ontwikkelen we de mogelijkheid om, geheel geïntegreerd, content te laten genereren, vertalen of samen te vatten. Daarnaast kan AI automatische metadata genereren en die in de SEO sectie van een pagina opslaan.

Heb je interesse in één van de bovenstaande toepassingen, wil je zien hoe het werkt? Neem dan contact met ons op.