Hordijk
De vernieuwde communicatiestrategie wordt ondersteund door een nieuwe corporate website en een drietal nieuwe productwebsites. Gekozen is voor een differentiatie op productieproces, nl. spuitgieten, thermovormen en EPS. Op de corporate website, waar o.a. de geschiedenis van dit interessante familiebedrijf terug te vinden is, wordt ook bepaalde content van de productwebsites geaggregeerd weergegeven.
Om de interne communicatie te ondersteunen is ook gekozen voor het inzetten van narrowcasting en interne nieuwsbrieven. Hordijk heeft verschillende locaties waar de diverse producten worden geproduceerd. Daarom is het voor het concern een uitdaging om alle medewerkers van dezelfde en eenduidige informatie te voorzien die toch ook is afgestemd op een specifieke productielocatie. Hordijk zet nu narrowcasting in als een van de manieren om dit te optimaliseren.
”We hebben voor WebCit gekozen vanwege de veelzijdigheid van kanalen binnen één platform. Webcit is een flexibel platform wat betekent dat we gemakkelijk websites en modules kunnen uitbreiden maar bijv. ook een nieuw kanaal als intranet kunnen toevoegen. Daarnaast biedt WebCit standaardmodules die in andere CMS’en maatwerk zijn, dat scheelt in de kosten”.
adviseur marketing en communicatie