Direct naar inhoud
Involvit

Hordijk

Hordijk maakte in 2019 de strategische keuze om in te zetten op de kwaliteit van in- en externe communicatie. Om alle medewerkers én klanten van Hordijk van de juiste communicatie te voorzien is gekozen voor een multi-channel strategie.

De vernieuwde communicatiestrategie wordt ondersteund door een nieuwe corporate website en een drietal nieuwe productwebsites. Gekozen is voor een differentiatie op productieproces, nl. spuitgieten, thermovormen en EPS. Op de corporate website, waar o.a. de geschiedenis van dit interessante familiebedrijf terug te vinden is, wordt ook bepaalde content van de productwebsites geaggregeerd weergegeven.

Om de interne communicatie te ondersteunen is ook gekozen voor het inzetten van narrowcasting en interne nieuwsbrieven. Hordijk heeft verschillende locaties waar de diverse producten worden geproduceerd. Daarom is het voor het concern een uitdaging om alle medewerkers van dezelfde en eenduidige informatie te voorzien die toch ook is afgestemd op een specifieke productielocatie. Hordijk zet nu narrowcasting in als een van de manieren om dit te optimaliseren.