Nieuws
1 2

De ombudsman van Stadgenoot heeft een nieuwe website

16 september 2020

Woningcorporatie Stadgenoot in Amsterdam heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Toch kan het voorkomen dat er zodanige problemen zijn in het kader van een gehuurde woning, parkeerplaats of bedrijfspand dat een onafhankelijk en neutraal instituut een oordeel over een bepaalde situatie velt. De ombudsman van Stadgenoot vervult deze rol. Na de livegang van de door Involvit geheel vernieuwde aanbodsite (www.aanbod.stadgenoot.nl) hebben we de site voor de ombudsman aangepakt.

Het bijzonder aan de site is dat de gebruiker begeleid wordt door het proces van het indienen van een klacht en gedurende dat proces wordt geïnformeerd over de ontvankelijkheid van een klacht. Op die manier verneemt de bezoeker direct wat de kansen zijn en de ombudsman krijgt alleen klachten voorgeschoteld die voldoen aan de daarvoor geldende criteria.

Zoals gebruikelijk heeft Involvit de site gebaseerd op het Umbraco platform in een multi-channeling omgeving gefaciliteerd door WebCit.

Marc de Wit, secretaris ombudsman: “De klanten van Stadgenoot kunnen met deze vernieuwde website nu ook vanaf hun tablet en smartphone een klacht indienen. En het uiterlijk van de website sluit met een nieuw jasje weer aan bij de corporate website van Stadgenoot.”

Deel bericht

Volg ons